31 Ağustos 2007 Cuma

BEKLENTİSİZ

Hiç beklentisiz sevdiniz mi?Yani bugün telefon etmedi demeden, şu an nerede acaba diye kendi kendinizi yemeden, yaş günümü hatırlayacak mı acaba diye bir beklenti içine girmeden...sevdiniz mi hiç? Onun, size ait bir mal olmadığını kabul edip , onu özgür yaşamı ile sevmeyi denediniz mi? Yanında ki kız arkadaşına aldırmamayı öğrenip, ama aldırmıyormuş gibi yapmadan, gerçekten aldırmadan,- bitecekse biter , bunu ben değiştiremem , beni sevmeyi bırakmasını değiştiremeyeceğim gibi -diye düşünüp. Onu yersiz kıskançlıklara boğmaktan ve kendinizi yıpratmaktan vazgeçe bildiniz mi hiç? Hiç beklemeden çalan bir kapıda Onu karşınız da görmek ne güzeldir bilirmisiniz?Beklemediğiniz bir anda hediye almak en sevdiğinizden.. Ve beklemeden gelen bir 'seni seviyorum 'mesajının tadına varabildiniz mi hiç? Siz istediğiniz için değil,O istiyor diye yapıldı mı tüm bunlar? Ve beklentisiz sevmemin tadına bakabildiniz mi hiç? Bugün beni hatırlamadı yerine..-hiç beklemiyordum , senin geleceğini -diyebilmek ne güzeldir oysa.. Onu boğmadan, kendinizi boğmadan , sevebilmek ne güzeldir.. Sahiplenme duygusundan uzak, sevmemim ,sevilmemim tadına varabildiniz mi hiç? Yapılmamış davranışlar, söylenmemiş sevgi sözcükleri ile kendi kendimizi aşk çıkmazında kaybedeceğinize, Hiç beklenmeyen bir demet çiçekle mutlu oldunuz mu? Beklentisiz sevin..Ben beklentisiz seviyorum.. Niye aranmadım diye düşünüp kendini kendinizi yiyeceğinize hiç beklenmedik bir 'seni özledim 'mesaji ile aşk ı yakalayın.. Beklentisiz sevin.. Ben beklentisiz seviyorum.. O sizin sevgiliniz oldu için değil.. Ona tapulu malınız gibi. Cantanız, arabanız gibi davranma hakkınız olduğunu düsünmeden. .Onu sevdiğiniz,onun da sizi sevdiği için ,sevin.. Sevgi ye karışan beklenti denen illeti hemen silin aşkın ak sayfalarından.. Göreceksiniz ki O zaman aşk başka bir güzel.. Göreceksiniz ki , O zaman sevgili daha bir romantik.. Göreceksiniz ki O zaman sevmek ve sevilmenin damaklarda bıraktığı tat, Yıllanmış şarap gibi, Beklenti zehrine karışmadan bir başka döndürüyor insanın başını.. Ben beklentisiz seviyorum..Onun nerede olduğunu merak etmiyorum.. Beni bugün neden aramadı diye geçirmiyorum içimden, aramadığı zamanlar da.. Geleceğe dair hayallerimde yok zaten.. Ben sevgiyi yaşıyorum.. Onun yanımda olduğu anlar o kadar değerli ,o kadar kıymetli ki.. Gerçekleşmemiş ve gerçekleşmeyecek beklentilerle mahvetmiyoruz o anları.. Beklentisiz seviyoruz.. Sevdiğimiz için seviyoruz.. Hayalsiz,,geleceksiz,beklentisiz.. Anlık seviyoruz..
Deneyin..Beklentisiz, sevmeyi deneyin bir gün..Beklentilerle boğduğunuz aşklarınıza acıyacaksınız..
ALINTI
bu sabah nette gezinirken bu yazı denk geldi hoşuma gitti sizlerle paylaşmak istedim... sadece sevgilimizi değil eşimizi dostumuzu çocuğumuzu ailemizi arkadaşlarımızı beklentisiz seviyormuyuz diye düşündüm ve ben bugün farkettimki bu konuda biraz bencilim galiba ama bundan sonra daha dikkatli olacağım...beklentisiz:)

1 yorum:

mrlion dedi ki...

yazı ilk bakıldığın etkili , özenle seçilmiş kelimelerden oluşmuş , her ne kadar doğru olduğu düşünülsede
(kısmen doğruluk payı var çok az :))) bence çok yanlış bir düşünce.. Düşünüyorum evli olacağım eşim beni
aramayacak kafasına göre çarşısına-komşusuna-arkadaşına- ailesine gidecek , beni aramayı yada bilgilendirmeyi
gerek görmemeyecek .. bu bir umursamazlık sorumsuzluktur bence .. eşlerin birbirlerine karşı aynı şekilde
arkadaşın arkadaşta , ana-babanın çocuklarının çocukların ana-babasının üzerinde hakları vardır bunları hiçe
sayıp sorumsuz bi tavır sergileyemez insan.. karşılıksız olacak sevgi demek istenilen buysa doğru evet ama
insanların karşılık bi bağı antlaşması varsa bunu görmemezlikten gelemez umursamaz
davranamaz , asıl o zaman problemler ortaya çıkar daha çok boğulur.. kendi keyfiyetini düşünemez ...
konu uzun daha çok konuşulması gerekilen bişey ama zaman yok maalesef işin özü kimse kimseyi bi süs eşyası yada bi mal olarak kullanmış olmuyor kimsenin özgürlüğüde kıssıtlanmıyor bu özgürlük dediğiniz nasıl bişeyse .. tabiki HOŞGÖRÜ her türlü ilişkide şart bu , karşılıklı beklentilerde olacak illaki ..hiç kusura bakmasın eşler , sevgililer , aşıklar ve arkadaşlar ... bu yazıyı gönderip paylaştığın için tşkr ediyorum gerçekten düşünülmesi gerekilen bi konu ..